FANDOM

A kártyák költségének fedezetére szolgáló egységek melyek hét csoportba oszthatók:

Fény: A boldogság, az emberi ragyogás eleme. Istennője Éion, papnői egy érdekes üveg dupla(vízszintesbaszú) keresztet használnak mely üvegből készült, személyre szabott, mindíg a papnőnél kicsit magasabb, és amikor a papnő macsában van mindíg fehér fény árad a "fejrészéből" és egy kékes aura lengi körbe az eszközt és viselője kezecskéjét. a papnők gyógyitásban jeleskednek, de harcban sem túl gyalázatosak, (majd látjátok képen) a keresztjük elég vesdzélyes fegyver is tud lenni , mágiájuk is elég kemény, ha jóban vannak istenükkel. Különleges képessége némelyiküknek a "láthatatlan fény" ami gyors leépülést, hányást, bőrpírt és elegendő mennyiségben biztos halált okoz pár napon belül. Kisebb dózisban ez a láthatatlan fény gyógyító varázslatoknál is alkalmazható. Vannak mérgekre specializálódótt papnők is... A fény az egyszerű embereket is segítheti, gyermekáldást hozhat, segíthet a jobb munkavégézsbebn stb... tehát a fény alapú bűvkártyák kb kivétel nélkül pozitív hatáással vannak mindenre, lényeket gyógyithat, plussz statokat ad stb épületek is alapvetően a vér és fény elem fejlődését segítik, illetve kellő szinten a beszedett adóhoz is ad pozitív modósítót. de a túl sok adóztatás, a támadások csökkentik jelenlétét.

Sötétség:a semmi eleme: Shakezar fellázadt a világ romlott és hibás mivolta ellen, a Tisztitók igazságtalan rendszere ellen. meggyűlőlte az embert és állatot egyaránt, oly hatalomra és erőre tett szert mellyel Istenné vált. Az összes többi elem kiírtására törekszik hogy újra teremthesse azokat. A káoszból a sorsukat megszegő, nem teljesítő lelkeket saját szolgálatába emelte s félelmetes szörnyek, dühmonstrumokat szabadít a világra.

Élet: Természet s annak a rendje. Isten nem tartozik hozzá. Minden területen ha van valamicske élet akkor az törekedni fog a terüelt teljes meghódítására (körönként 1el gyarapszik a statja). a fák, bokrok, állatok, rovarok, baktériumok mind az élet elemét képviselik. A legtöbb épülethez mind szükséges a fa melynek kivágásával az ember kárt okoz az élet elemében, degradálja mértékét.

Vér: az ember eleme. istene Morian, a vérpapok tökéletességre törekednek kinézetükben, testüket e tökéletességkép alapján formálják mágiájukkal. Öltözetük rendszerint kevés, nem takarják el a test, a hús vonásait. szinte kívétel nélkül mezítlább járnak hogy a kiontott vérrel minnél közvetlenebb kapcsolatba kerülhessenek. Hitük szerint az ember kialakítása hibás, az élő természet nem tud tökéleteset alkotni ezért ők fognak. megalkotott lényeik sokrétűek lehetnek: lehet sok apró teremtmény, emberszerű de tökéletesített lények, hatalmas tákolmányok hullák testrészeiből. Szokták őket létszobrászoknak is nevezni.

Föld:

Mentális kapacitás:

Tallér: