FANDOM

A harc fázisban egy teljesértékű cselekedetet vagy két fél értékű cselekedetet hajthatnak végre lényeid.

a fél cselekedeteket a teljes cselekedetek előtt vagy után kell kijátszani, ezt a cselekedet leírása tartalmazza.

Teljes értékű cselekedetnek számít normál esetben a mozgás, amikor egyik mezőről a lényeid egy szomszédos mezőre lépnek, illetve a támadás.

A támadás úgy történik hogy kijelölöd melyik lényeiddel fogsz támadni. Alap esetben a lények csak a velük egy mezőn lévő ellenséget tudják támadni. A kijelölt lények támadását a védekező játékos saját lényeivel blokkolhatja. Ilyenkor a védekező játékos döntése szerinti párosításban a lények megküzdenek egymással. Egy támadót több lény is blokkolhat, de ekkor mindannyian elszenvedik az agresszor lény támadóértékének megfelelő sebzést. A lények egymásnak sebzést okoznak, annyit amekkora a támadó értékük, ha ez eléri vagy meghaladja a sebzett lény védőértékét, az elpusztul és a mezőn lévő temetőbe kerül, ha nem éri el, akkor ideiglenes védőértékcsökkenést kap a lény. Az ideiglenes védőérték csökkenés a fenntartás fázisban tűnk el ha a lény barátságos mezőn van vagy más hatás ezt el nem éri.

A blokkolatlan lények a mezőn lévő védműveket támadhatják. Ha nem rendelkezik az ellenséges játékos védművekkel akkor bármelyik, támadó által kiválasztott épületnek(köztük a helytartókártyával) okozhatnak sebzést a lényei.

repülő lényt csak repüléssel vagy eléréssel rendelkező lény blokkolhat.

mozgás során, a lények egyik mezőről a másikra léphetnek a jelölt útvonalak mentén, ezután már nem támadhatnak ha más hatás ezt nem teszi lehetővé, viszont blokkolni tudnak a mezőn.